lauantai 1. joulukuuta 2012

1.12.

Tervehdys kaikille uusille ja vanhoille lukijoille, olen Teini-tonttu.
Mitä, etkö tunne minua!?

Käypäs lukemassa toilailuistani ja härdelleistäni viime jouluna http://tontunjoulukalenteri.blogspot.fi/ Aivan oikein, nimeni oli silloin Tasku-tonttu, mutta se nimi annettiin pikkuveljelleni. Ikää kun on minulle karttunut tontun vuosissa jo melko lailla viime joulusta.


Tässä minä nyt olen! 

Olen alkanut tallata siis omia polkujani ja muuttanut perheeni luota uusiin ympyröihin. Ja et kyllä ikinä arvaa millaisiin! Olen vuoden aikana oppinut hirveästi kaikkea maailman menosta, mistä perheeni luona tuntureilla en tiennyt sitten yhtään mitään. Arvaa mitä! Olen rakastunut matkusteluun.

Yhdelle asialle en voi kuitenkaan mitään, enkä halua muuttaa sitä elämässäni. Rakastan joulun aikaa! Rakastan joulun tunnelmaa, lahjoja ja erityisesti jouluruokaa. Tänäkin vuonna juuri siksi pidän teille joulukalenteria, jonka tekemiseen saan apua Pirkanmaan ammattistarttien ja lukiostartin opiskelijoilta, näin minulle on vinkkailtu. Yllätyksiä luvassa siis! Myös minulle. Huomiseen ja oikein hyvää joulun odotusta kaikille lukijoille!

Hei käypäs myös vastaamassa jouluiseen kyselyyn! :)


Terveisin Teini-tonttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti